22 Mart 2017 Çarşamba

BLOGGER TEMALARI YENİLENDİ/YENİ TEMALAR GELDİ

Dün blogumu açtığımda şu ibareyi görünce Yeni Blogger Temalarını deneyin! önce şaşırdım sonra seve seve elbette  dedim.Hatta  http://mistikkedim.blogspot.com.tr/  adında blog açtım ve soho temasından ilk şablonu kullandım.

Bu temalar responsive duyarlı temalar. Yani kullandığınız cihazların hemen hemen hepsine uyumludur. Responsive tasarım, web sitesinin mobil ve tablet cihazlardan girildiğinde site içindeki resim, yazı gibi unsurların ekran genişliğine göre yeniden şekillenip ekrana tam oturmasıdır. Genellikle desktop, tablet ve mobil versiyon olarak 3 kademeli şekilde tasarlanarak oluşturulan temalardır.



Yukarıdaki temalardan istediğinizi blogunuza basitçe yükleyebilirsiniz. Tema => tıklayın, temalardan seçin ve blog'a uygula yazısına tıklayın. Eğer hazır tema yüklemek istiyorsanız 

Blogger'a Hazır Tema Yüklemek (Resimli Anlatım) yazımdan yararlanarak yapabilirsiniz.


Hiç yorum yok: